Stiri proiecte

SOR primeste un nou premiu de la Comisia Europeana

23/03/2016
Comisia Europeană premiază un nou proiect european implementat de Societatea Ornitologică Română. Este vorba despre proiectul „Conservarea șoimului dunărean în NE Bulgariei, Ungaria, România și Slovacia”, proiect în care SOR a fost unul dintre cei 14 parteneri.
Inelari demonstrative la Cluj

18/03/2016
Biroul Teritorial Cluj al SOR își continuă acțiunile de  împrietenire a orașului cu păsările sălbatice. Specialiștii SOR din proiectul „Păsările Clujului” au realizat trei sesiuni de inelări demonstrative pentru elevii din școlile gimnaziale și din liceele din orașul de pe Someș.
[...]
Cautam voluntari pentru hranitorile din Bucuresti

28/01/2016
Am demarat proiectul Bucurestiul Prinde Aripi si instalam hranitori pentru pasarile salbatice in cele mai mari parcuri din Bucuresti. Dar acest proiect nu este doar al nostru, este un proiect pentru pasari si, mai ales, pentru bucuresteni.
Capitala Prinde Aripi

22/01/2016
Bucureștiul va deveni Capitala de Iarnă a Păsărilor Sălbatice, în urma unui proiect demarat joi, 21 ianuarie, de Societatea Ornitologică Română. În mai puțin de  o lună, parcurile mari din București vor avea hrănitori pentru speciile de păsări sălbatice care iernează aici. În total, vor fi instalate 30 de hrănitori, cel mai mare număr existent într-un oraș din țară.
Final de proiect la Lacul Strachina

21/12/2015
Soare cu dinți la început de lună decembrie în Țăndărei. Echipa de proiect de la SOR a ajuns cu o oră înainte de începerea conferinței de presă pentru încheierea proiectului „Elaborarea Planului de Management al Ariei de protecție Specială Avifaunistică ROSPA 0059 Lacul Strachina”.
Am incheiat proiectul dedicat Lacului Beibugeac

15/12/2015
„Ne bucurăm că am reușit să realizăm un plan de management foarte bun pentru această zonă” – și-a început prezentarea Lavinia Todorova, managerul proiectului „Elaborarea Planului de Management al Ariei de Protecție Specială Avifaunistică ROSPA0052 Lacul Beibugeac”.
[...]
Clujul e prietenos cu pasarile si iarna

09/12/2015
Peste 150 de clujeni au participat la a doua ediție a evenimentului „Atelierul de hrănitori”, organizat de Societatea Ornitologică Română, prin Biroul Teritorial Cluj în cadrul proiectului „Păsările Clujului”.
Atelierul de Hranitori 2015

02/12/2015
Societatea Ornitologică Română face primul pas spre Sărbătorile de Iarnă și îi invită pe clujeni la a doua ediție a evenimentului „Atelierul de Hrănitori”, eveniment organizat în cadrul proiectului „Păsările Clujului” pe data de 6 decembrie la Casa Tranzit.
[...]
Planul de Management pentru Aria de Protectie Speciala Avifaunistica ROSPA 0059 Lacul Strachina

22/10/2015
In conformitate cu prevederile HG 1076/2004, Societatea Ornitologica Romana pune la dispozitia autoritatii competente
Ghidul sitului Natura 2000 Lacul Strachina

19/10/2015
In cadrul proiectului "Elaborarea Planului de Management al Ariei de Protectie Speciala Avifaunistica RO SPA 0059 lacul Strachina" Societatea ornitologica Romana a realizat un ghid al speciilor si habitatelor de importanta din aceasta zona.
« 1 2 3 4 5 6 7 ... »