Stiri

Dora Domsa este noul responsabil de membri al SOR

28/11/2016
Colega noastră, Dora Domșa, este noul responsabil al relației dintre straff-ul SOR și membrii asociației noastre.
Monitorizarea Pasarilor Comune, observatiile sunt de acum online

28/11/2016
Monitorizarea Păsărilor Comune este cel mai vechi program de monitorizare a unor specii de păsări din România (a început în 2006) și este singurul care furnizează date de tendință acceptate la nivel european (la Indexul Păsărilor din habitate agricole / Farmland Bird Index contribuie și datele din România și este acceptat ca indice structural al Uniunii Europene).
Convocare Adunare Generala

23/11/2016
CONVOCARE Consiliul Executiv al asociației Societatea Ornitologică Română convoacă Adunarea Generală a Membrilor
[...]
Programul de la a zecea intalnire CBM

11/11/2016
De peste zece ani ornitologii si pasararii din Romania monitorizeaza pasarile comune din tara noastra. Iar anul acesta se si intalnesc la Iasi pentru a zecea oara consecutiv.
Dupa noua ani

18/10/2016
Da, după o așteptare de nouă ani, avem un nou determinator de păsări sălbatice din România și din Europa. Ediția precedentă fusese realizată în 1999, iar timp de opt ani a stat pe piață. Din 2007, niciun alt determinator atât de complex nu a mai fost editat în România.
[...]
De ce sa iti iei determinator

10/10/2016
Este, de departe, cea mai importanta aparitie editoriala a anului pentru pasionatii de pasari si de biologie. Este o carte fundamentala pentru toti cei care fac teren, pentru pasarari, birdwatcheri sau ornitologi. Indiferent de nivelul de cunostinte, o astfel de carte nu poate lipsi din arsenalul cu care se iese in natura.
Rezultate Euro BirdWatch 2016

04/10/2016
Pe 1 și 2 octombrie 2016 a avut loc un nou eveniment dedicat păsărilor, observarea migrației lor în cadrul European BirdWatching Day. Este un eveniment care deja devine tradiție și despre care am mai povestit, pe larg.
Intalnirea Common Bird Monitoring la Iasi, pe 12 noiembrie

29/09/2016
Cea de a X-a Întâlnire de Monitoring se va desfășura în acest an pe data de 12 noiembrie la Iași. Întâlnirea este organizată de Societatea Ornitologică Română, Grupul Milvus și Facultatea de Biologie-Geologie de la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj Napoca, în colaborare cu Grădina Botanică „Anastasie Fătu”, a Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași.
Unde iesim la Euro BirdWatch 2016

27/09/2016
Până acum, câteva din sucursalele SOR au pregătit deja ieșirile în natură pentru Euro BirdWatch 2016. (Stire in curs de actualizare)
Cat costa determinatorul

23/09/2016
După ce am anunțat că a sosit determinatorul, cele mai multe întrebări s-au îndreptat spre... preț. Era și normal, acum că se știe clar că data lansării este 1 octombrie.
« 1 2 3 4 5 6 7 ... »