Stiri

De la 1 octombrie puteti comanda noul determinator

22/09/2016
Este probabil cea mai așteptată carte pentru biologii din România. De la 1 octombrie veți putea comanda de pe site-ul SOR noul determinator de păsări din România și din Europa.
European BirdWatching Day, pe 1 si 2 octombrie 2016

22/09/2016
Ca în fiecare an, primul weekend din luna octombrie este rezervat unui eveniment care devine treptat tradiție pentru orice partener BirdLife International, așa cum este și cazul SOR.
Arlie a cuibarit cu succes si in 2016

05/08/2016
Arlie a cuibărit cu succes și în 2016. Aceasta este concluzia expediției de verificare a cuiburilor de acvilă țipătoare mică (Aquila pomarina) pe care biologul SOR – Sebastian Bugariu a întreprins-o alături de Jan van Diermen în câteva dintre teritoriile din situl Piemontul Făgăraș.
[...]
Determinatorul soseste in luna septembrie

29/07/2016
Așa cum deja v-am obișnuit, vă ținem la curent cu situația celei mai așteptate cărți – Păsările din România și Europa - sau determinatorul de păsări, așa cum îl știe toată lumea.
Primele imagini cu zaganul Adonis in Romania

28/07/2016
Biologii de la Societatea Ornitologică Română au realizat primele poze ale zăganului aflat în România, specie de vultur care nu a mai fost confirmată în țara noastră de mai bine de 80 de ani.
Cati pelicani avem in Romania

08/07/2016
În decursul anului 2016, numărul total înregistrat al pelicanilor din România (ambele specii) este de peste 20.000 de exemplare, relevă numărătoarea sincron organizată de Societatea Ornitologică Română în luna mai a anului 2016.
[...]
Dupa un secol, un nou zagan peste Carpati

05/07/2016
După 83 de ani, un zăgan survolează din nou România. Zăganul (Gypaetus barbatus) este una dintre cele patru specii de vulturi care au cuibărit cândva și la noi în țară, dar care nu a mai fost văzut din 1933.
Ciocarlia a devenit Leu de Aur

29/06/2016
Campania “Oprește barbaria. Salvează ciocârlia” a primit cea mai prețioasă distincție din publicitatea europeană – Leul de Aur la Festivalul de Creativitate Lions din Cannes. Premiul a fost acordat reprezentanților agenției de publicitate Jazz Communications, Andreea Ghenoiu și Valentin Suciu, la categoria Entertainment Lions for Music/ Use of an Artist as a Spokesperson or Ambassador in Partnership with a Cause.
Aripi Libere. Ce urmareste noul proiect SOR

22/06/2016
În perioada aprilie 2016 - martie 2017, Societatea Ornitologică Română implementează primul proiect de combatere a braconajului la păsările cântătoare din București. Proiectul se numește „Aripi Libere” și are ca scop descurajarea și combaterea fenomenului de capturare si vânzare a păsărilor cântătoare în piețele și oboarele din Capitală.  Este un proiect co-finanțat printr-un grant din partea Elveției prin intermediul Contribuției Elvețiene pentru Uniunea Europeană extinsă.
Inca O Zi cu Pasari la Muzeul Satului Cluj

21/06/2016
Societatea Ornitologică Română a fost, pentru a treia oară, gazda a peste 200 de copii și părinți care au dorit să își petreacă ziua de sâmbăta, 11 iunie 2016, în Parcul Etnografic Romulus Vuia din Cluj. Încă ”O zi cu păsări în Muzeul Satului” s-a dovedit a fi un eveniment la care copii vin și revin, cu plăcere. Unii petrec ore întregi alături de angajații și voluntarii SOR, vizitează fiecare stand și participă la toate activitățile pregătite pentru ei.
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »