Stiri

Unde iesim la Euro BirdWatch 2016

27/09/2016
Până acum, câteva din sucursalele SOR au pregătit deja ieșirile în natură pentru Euro BirdWatch 2016. (Stire in curs de actualizare)
Cat costa determinatorul

23/09/2016
După ce am anunțat că a sosit determinatorul, cele mai multe întrebări s-au îndreptat spre... preț. Era și normal, acum că se știe clar că data lansării este 1 octombrie.
De la 1 octombrie puteti comanda noul determinator

22/09/2016
Este probabil cea mai așteptată carte pentru biologii din România. De la 1 octombrie veți putea comanda de pe site-ul SOR noul determinator de păsări din România și din Europa.
European BirdWatching Day, pe 1 si 2 octombrie 2016

22/09/2016
Ca în fiecare an, primul weekend din luna octombrie este rezervat unui eveniment care devine treptat tradiție pentru orice partener BirdLife International, așa cum este și cazul SOR.
Arlie a cuibarit cu succes si in 2016

05/08/2016
Arlie a cuibărit cu succes și în 2016. Aceasta este concluzia expediției de verificare a cuiburilor de acvilă țipătoare mică (Aquila pomarina) pe care biologul SOR – Sebastian Bugariu a întreprins-o alături de Jan van Diermen în câteva dintre teritoriile din situl Piemontul Făgăraș.
[...]
Determinatorul soseste in luna septembrie

29/07/2016
Așa cum deja v-am obișnuit, vă ținem la curent cu situația celei mai așteptate cărți – Păsările din România și Europa - sau determinatorul de păsări, așa cum îl știe toată lumea.
Primele imagini cu zaganul Adonis in Romania

28/07/2016
Biologii de la Societatea Ornitologică Română au realizat primele poze ale zăganului aflat în România, specie de vultur care nu a mai fost confirmată în țara noastră de mai bine de 80 de ani.
Cati pelicani avem in Romania

08/07/2016
În decursul anului 2016, numărul total înregistrat al pelicanilor din România (ambele specii) este de peste 20.000 de exemplare, relevă numărătoarea sincron organizată de Societatea Ornitologică Română în luna mai a anului 2016.
[...]
Dupa un secol, un nou zagan peste Carpati

05/07/2016
După 83 de ani, un zăgan survolează din nou România. Zăganul (Gypaetus barbatus) este una dintre cele patru specii de vulturi care au cuibărit cândva și la noi în țară, dar care nu a mai fost văzut din 1933.
Ciocarlia a devenit Leu de Aur

29/06/2016
Campania “Oprește barbaria. Salvează ciocârlia” a primit cea mai prețioasă distincție din publicitatea europeană – Leul de Aur la Festivalul de Creativitate Lions din Cannes. Premiul a fost acordat reprezentanților agenției de publicitate Jazz Communications, Andreea Ghenoiu și Valentin Suciu, la categoria Entertainment Lions for Music/ Use of an Artist as a Spokesperson or Ambassador in Partnership with a Cause.
[...]